Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#digitális marketing

hvg.hu Vállalkozás

Nagyon súlyos következményekkel járhat, ha sikerrel uralja le a magyar piacot a Temu

Félmilliárd forintra becsülik csak decemberre a Temu reklámköltéseit piaci elemzők. Arra is figyelmeztetnek, hogy ha sikerrel uralja le a piacot a kínai kiskereskedő, akkor eltűnnek a mostani kedvezmények, és egy olyan kereskedő maradhat a nyakunkon, akivel szemben nehéz lesz érvényesíteni a vásárlói jogokat. A hazai kereskedők védelme érdekében állami beavatkozásra is számítanak, de létrehozták a Temu Indexet, hogy megmutassák mennyire nyomulnak a kínaiak.

Balogh Csaba Tech

Találomra költik a pénzüket a neten a magyar cégek, már amelyik egyáltalán hajlandó ilyesmire

A magyarországi kis- és középvállalatok közel fele végez valamilyen online csatornán marketingtevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költi a pénzét – derül ki a Digitális Versenyképességi Mutató (Digiméter) 2021 tavaszi méréséből, amely ezúttal célzottan a kkv-k marketingaktivitását vizsgálta. A friss adatok azt is megmutatják, hogy a módszeresség hiánya sokaknál hogyan "ég bele a rendszerbe": mivel az átgondolatlanul elindított kampányok kiértékelése sem professzionális módszerekkel történik, ez megnehezíti a következő etapok tudatos tervezését.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

Közel 50 százalékkal nőttek itthon a villanyautó-eladások

Közel 50 százalékkal nőttek itthon a villanyautó-eladások

A független finanszírozású Futni mentem lenyomta az állami milliárdokból készült Semmelweist is

A független finanszírozású Futni mentem lenyomta az állami milliárdokból készült Semmelweist is

Szíriában tárgyalt a német és a francia külügyminiszter

Szíriában tárgyalt a német és a francia külügyminiszter

Egy perc alatt megtudhatjuk, hogyan készíthetünk különleges és brutálisan kiadós ételeket

Egy perc alatt megtudhatjuk, hogyan készíthetünk különleges és brutálisan kiadós ételeket

Ismét milliárdokat pumpáltak az Eximbankba, amelyből külföldi országokat hiteleznek Orbánék

Ismét milliárdokat pumpáltak az Eximbankba, amelyből külföldi országokat hiteleznek Orbánék

Több Gmail-fiókkal is e-mailezhet, mutatjuk, hogyan használhatja kényelmesen őket

Több Gmail-fiókkal is e-mailezhet, mutatjuk, hogyan használhatja kényelmesen őket

A dél-koreai nyomozók megpróbálták letartóztatni az ország elnökét

A dél-koreai nyomozók megpróbálták letartóztatni az ország elnökét

315 macskát mentett meg 2024-ben a katasztrófavédelem

315 macskát mentett meg 2024-ben a katasztrófavédelem

Libanoni tisztviselők estek neki egy iráni gépnek, a Hezbollah millióit keresték

Libanoni tisztviselők estek neki egy iráni gépnek, a Hezbollah millióit keresték

A címlapról ajánljuk